Jag väljer att le!

Idag har varit en dag då jag helt enkelt inte vet om jag ska skratta eller gråta. Men efter lite funderingar, överläggningar och ännu mer tankeverksamhet har jag kommit fram till att jag väljer att bara le.
För vet du?
Problemet ligger hos dig! Hos DIG, inte mig. För mig är det bara oerhört irriterande om jag väljer att tänka på det, därför lägger jag undan det. Jag tänker inte låta det sno min dyrbara energi.

Från nu och fram till att problemet är löst så skriver jag listor. Mest för att understryka hur otroligt larvigt detta är.
Kan ju bli lite roligt också. Då kanske jag kan se vart all min tid tar vägen och så kan jag ta bort att det där onödiga och få mer tid över :) två flugor i en smäll typ!


Undrar också vad jag har gjort med min fot? Trampade jag snett igår?
Är svullen och har ont. Men kan inte komma ihåg att jag gjort något som ska ha gjort det så.. Hoppas det är bättre tills imorgon.



Tillbaka till denna goding då! 
Använde den igår och den skötte sig riktigt bra! Trots det svettiga dansgolvet och ölen som regnade! 
Så nu kan jag rekommendera den känner jag! Iofs har jag ju inte sett än vad den kommer göra med min hy i längden, men tänkte testa hela veckan så får jag väl återkomma i slutet.
Rekommenderar den ändå ;)


Nu ska jag tvätta nyllet, kleta lite mjukgörande över tassarna och sen krypa ner i sängen. Imorgon är det skola igen :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0