Champix.

Imorgon är dagen innan dagen med stort D. Därför startar jag upp bloggen igen. Mest för mina egna tankar.

Hittills har det varit lite struligt. Illamåendet som jag kände i början går lätt över med något i magen, så det har jag ju hittat en lösning på.
Men denna trötthet. Jag kan ju knappt hålla ögonen öppna!? Hur ska detta gå när jag går upp till starkare? 
Fryser konstant.
Irriterad. 
Blir jätte lätt ledsen. Saker som egentligen inte rör mig i ryggen blir helt plötsligt jätte stora och gör mig jätte illa. Men det går ju lätt att koppla bort med tanken att jag är trött. Vet ju att jag fungerar så även i vanliga fall när jag är trött. Inte alls lika starkt, men lite iaf.
Och tröttheten igen då. Fast jag är så trött så kan jag inte somna. När jag väl somnar så sover jag oroligt, drömmer massor och jag misstänker även att jag går i sömnen..

Natten till fredag när robin jobbade så vaknade jag tidigt på morgonen och dörren till köket var stängd. Robin hade inte kommit hem än och ungarna kommer ju inte ut ur rummet eftersom att grinden är stängd.. Och jag skulle aldrig stänga dörren och hade det varit katten så hade jag nog vaknat, för då måste hon ha smällt igen den. 

Så antingen spökar det? Eller så går jag i sömnen?
Eller så har vi haft besök? Någon med nyckel som låst upp och sen låst efter sig igen... Eller någon som är här, hela tiden, bor under sängen.... Huh?


Något som är mycket bra ändå är att jag känner en väldig skillnad! Jag är inte lika sugen längre! Det känns hur skönt som helst! 
Och jag ser faktiskt fram mot dagen D. Ska bli spännande att se hur det går..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0