Champix dag15.

Jag orkade inte skriva igår. Jag va så trött och det blev så sent.
Och sen kunde jag inte sova. När robin kom hem vid tre så var jag fortfarande vaken. 

När jag är så trött som jag är idag märker jag av den där ångestgivande biverkningen som jag hört så mycket om.
Just nu känner jag mig ensammast i världen. För seriöst, jag orkar inte med folk längre. Jag orkar inte dubbelspelet, falskheten och den där grejen med att man måste klanka ner på andra för att själv se bättre ut.

Jag och syster diskuterade det idag. Nog för att vi vetat det länge och därför hållit oss på vår kant, men det börjar bli riktigt överdrivet nu. 

Sen är det ju det där gamla vanliga. Har man familj så kan man inte umgås. Eller oj, om jag skriver så kanske folk blir sura. Den grejen finns det också många roliga vinklar av. 

Eller varför inte de vuxna diskussionerna. Ska vi ta bilbarnstolar kanske? Nej. Det finns inget att diskutera. 

Jag vet att det bara är mest tröttheten som gnager. Och det gör det ju inte bättre att detta har varit en tuff dag heller. 
Men en dag i taget, jag klarar det här!
Jag kan och jag vill!
Snart är denna dag över också..


Hittade en ny älskling idag! 
Cooler <3


Tack för du och jag E <3


Kommentarer
Anonym

Vem är snyggare än vem? Vem är bättre än andra? Vem har rätt vem har fel. JO, alla

Svar: Precis!
Maliin

2015-04-28 @ 11:33:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0