Champix dag 11.

Det är en otroligt skön känsla att gå runt och bara le hela dagen. Ja, så stolt är jag faktiskt över mig själv!
Det är så skönt att borsta tänderna på morgonen och sen känna sig fräsch hela dagen. Att duscha och ta lite parfym på morgonen och lukta gott hela dagen. 
Och jag kan peta i näsan utan att det luktar gammal fimp! Helt otroligt!

Ikväll har suget varit lite extra jobbigt. Men det gick ju att hantera.
Jag tog en sväng med dammsugaren istället. Sen tog jag en promenad med snyggast i stan.
Och när jag kom hem drack jag lite chai och pillade på naglarna.


Blev så lycklig när jag hittade den på Coop! Jag har ju letat så länge! Svin dyr, men det är jag värd! 

Dag fyra är avklarad.
Jag är stolt.
Jag är lycklig.
Jag mår bra.


Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se

Vilken skön känsla! :)

Svar: Ja, verkligen :) det känns himla bra!
Maliin

2015-04-24 @ 07:00:32
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0