Champix dag 12.

Idag har det varit lite värre. Suget har varit jätte jobbigt ibland.
Men det är ändå inte det vanliga suget.
Jag kommer på mig själv med att jag vill gå ut på balkongen och jag vill tända den där cigaretten. Men jag vill inte röka den ändå.
Kanske är det för att det blev så sent igår innan jag somnade så att jag är extra trött idag? Blandat med en hel dag med neuropsykiatri som gör att man blir helt väck i skallen..
Och sen komma hem till två under bara små barn i sina trotsigaste år.
Troligen är det väl bara att jag vill komma bort en stund..


På måndag ska jag ner till kirurgen igen. Några stygn som ska dit. Och sen hoppas jag att det går fort! Jag vill ut och springa! 
Jag längtar efter att få testa mina nya lungor på en runda i skogen.
Och ännu mer längtar jag tills i höst, när allt troligen är klart och jag kan börja träna på riktigt igen.

Men sommaren blir ännu en sommar utan sol och bad tyvärr. 


Asso. Mina älskade små skitungar! 
De retar gallfeber på mig! Jag blir galen!
Och sen kommer jag på mig själv och kan inte låta bli att skratta. De är ju så roliga egentligen. 
Och när de väl vill så är de ju himla söta med varandra också. 
Men lika mycket som de älskar varandra och pussas och kramas, så slåss de, skriker och tjuter. 
Syskonkärlek? 
Jag vet ju hur jag och lillasyster höll på när vi va mindre. Underbart!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0