Lumpi <3

Idag var det pumpans dag!
2 hela år har gått sen hon kom till oss, så liten och så söt.
Fortfarande sjukt söt och väldigt liten. Bara lite större liksom.

Varje dag förgyller hon våra liv, bara genom att vara hon. 
Hennes söta sätt att alltid fråga om saker är goda. Den där lilla handen som sträcks ut när hon vill att man ska komma. Den där underbara skrattet..

Jag älskar min dotter. Och jag älskar att se hennes framsteg som hon ständigt gör. Varje dag kommer det något nytt.
Och jag är så stolt över henne. 
Hon är min pumpilumpa <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0