Champix.

Har precis tagit sista tabletten för första veckan. Det betyder att imorgon går jag på de starkare och det betyder också att det är dagen med stort D.
Jag har bestämt mig att inte ta så allvarligt på det. Jag har ju egentligen sista dagen på onsdag. Så känner jag för det så tag jag en imorgon. 
Men med tanke på hur bra det ändå har gått med 0,5 så tror jag inte att det kommer bli så stora problem när jag går upp till 1.
Jag känner mig positiv.

Det enda jag är orolig för är sömnen. Men jag hoppas att även den biten ska lösa sig. 
Kanske att jag bara behöver vänja mig?

Jag har ännu inte lyckats luska ut om det är jag som är uppe och går eller inte. Så jag får återkomma om det.


Idag var vi på tropicarium och tittade på alla djuren.


Jag älskar att umgås med min familj. Det är så mysigt att vara med barnen och utforska världen. 
Längtar otroligt till sommaren. Hoppas att jag kan lägga upp schemat så jag är ledig mycket och bara kan hänga med mina underbara! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0