Champix - utan beslut.

Imorse glömde jag att ta mitt piller. Men dagen gick bra endå.
Eller bra och bra. Jag skiftar så mycket i mitt humör. Jag har jätte svårt att hålla det i styr. Jag blir så arg, så ledsen. 
Super stressad för allt! Och ändå för trött för att kunna ta tag i saker.

Imorse skulle jag till läkaren. Råkade sova för länge och missade tiden. 
Måste ringa imorgon och boka en ny tid.

Tror också att jag ska sätta mig imorgon och göra en lista över allt som ska göras. Och sen bara beta av en sak i taget tills jag är klar. Så kanske det känns bättre sen. 

Hade så gärna velat gå ut och gå ikväll. Men vädret kändes inte allt för lockande. Regnigt och ruskigt. 
Fick bli att rensa lite garderober istället. Ska lägga ut allt imorgon.

Mitt humör börjar bli ett problem. Och att andra inte verkar förstå gör ju allt bara värre.
Jag ser inga förändringar och jag börjar bli fruktansvärt frustrerad.
Men jag har lovat mig själv att inte ta några förhastade beslut så länge jag har medicinen i kroppen. Tror inte att jag tänker riktigt klart..

Och för att vara lite extra tydlig, så det inte blir några funderingar. 
När mitt humör svänger så blir jag ledsen, jag vill inte prata, jag vill bara vara själv. Eller prata med någon vettig.
Ja, jag kan höja rösten. Men nej, jag agerar inte ut och blir våldsam på något sätt.
Man har ju hört skräckhistorierna om folk som blivit utåtagerande. 

En kopp chai och sen sängen..


Fy vad jag saknar mitt blonda hår...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0