Champix dag 10.

Jädrans mongo blogg. Har nyss skrivit ett långt inlägg och så stänger appen av sig... 

Hur som. Det har gått jätte bra idag också. Suget kommer ju ibland. Men det är inte så farligt. Det går att andas bort, tänka på annat, ta ett glas vatten..
Eller varför inte gå bakom någon som röker. Fy tusan så illa det luktar! Förstår inte hur folk som har slutat kan säga att det luktar gott?
Jag har iofs alltid tyckt att det luktar illa. 

Idag var tröttheten inte lika påträngande. Det var skönt. Fast det kanske kan bero på att vi var lediga och kunde ligga och dra oss i hundra år innan vi gick upp.
Sen åkte vi till skogen med elin och Linnea. Vi hade med oss matsäck så att vi kunde äta lunch där. Så mysigt!
Sen när vi kom hem så stannade vi ute i lekparken och lekte. Det var ju så fint väder så vi hade ju fått skämmas om vi hade gått in!

Roligt som hände!
När vi kom hem så parkerade vi vilen på vår parkering och den ligger ju precis vid dagis. Och på den gården var det massa barn ute.

Liten flicka: kolla teodors mamma så hon ser ut!
Annan liten flicka: ja, hon är jätte snygg!
Tredje liten flicka: ja, jag önskar att jag också hade en sån mamma!

Asso, hur söta?! Jag dog lite! Och självklart tog jag åt mig massor! Vi vet ju alla att små barn är det ärligaste ;)


Nej. Nu är jag helt slut och ska sova. 


Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0