Svårt?

Nu ska jag ta och förklara en sak. För det verkar ju vara lite svårt att förstå för vissa tyvärr.
Såhär är det, man rör inte andras saker!
Är det inte ditt och du inte har fått lov så pillabli!
Man rotar inte i andras saker! Även om dörren är öppen så betyder inte det att man automatiskt får gå in! Har jag ställt min cykel någonstans så betyder det bara att jag inte använder den just då, inte att du kan ta den! Och står bilen parkerad på en tom parkering så betyder inte det att man får bryta sig in i den!

Inatt var det någon idiot som bröt sig in i Robins bil. Varför vet jag inte. Kul grej kanske?!?! Finns ju inte direkt något av jätte värde där. Inte ens bilen är ju värd många kronor just nu när den är under renovering.

Jag blir så trött! Hur jävla svårt ska det vara?! Mitt är mitt, inte ditt! Ge fan och skaffa eget om du vill ha!


Tur att vi har en polis här hemma! Hon fixar biffen!

Tack till dig som förstörde så mycket. Jag hoppas att du hade roligt. 
Och jag hoppas att det var värt det?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0