Röj röj!

Idag har jag städat och städat och röjt och dansat!
Mycket mindre roligt, men så himla skönt när det är klart :)
Fortfarande lite kvar tills imorgon, men sen tar vi helg :)


Bjuder på en liten bild på mitt kök i brist på annat.
Jag tycker om mitt kök. Det blir så mysigt på kvällen när man tänder ljus och släcker ner lite. Det är stort och rymligt och det finns så mycket man kan göra!
Har stora planer för det så fort det är målat sen :)


Och vet ni? Jag vann kriget i Robins garderob!!! Idag har han sorterat, rensat och slängt! :D underbart! Imorgon ska jag göra samma med min garderob :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0