Draken Ozzy!

Idag fick vi en ny familjemedlem. Han heter Ozzy och om man frågar Teodor så är han en drake :D


Hur fin som helst!!
Hoppas han kommer trivas hos oss. Längtar tills han känner sig hemma med oss och kan börja krypa runt ute!


Annars har det varit en bra helg med mycket roligt. Igår va vi ute hos nicos mamma. Barnen tyckte det var jätte kul att springa runt på landet och leka.
Och knutt fick köra elbil :D 


Sen kom ju världens bästaste farmor också! 
Barnen verkligen älskar sin farmor. Knutt tjatar om henne jämt. <3

Finns så mycket att skriva, men så lite tid. Tack iaf alla som gjorde vår helg så bra!
Nu ska jag sova. Tidig uppstigning imorgon... Usch!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0