Bullbak.

Hämtade hem en riktigt trött liten knutt från dagis idag. Han va så ledsen för allt och inget va bra. Så jag lovade honom att vi skulle baka bullar, då blev han lite gladare!

Så vi åkte hem och gjorde en deg. Tyvärr så såg jag lite fel när jag kollade så att jag hade allt vi behövde. Trodde att jag hade två paket mjöl, men det visade sig att allt var socker.. Varför har jag fyra paket socker liksom?!
Men som tur är så har jag världens bästa grannar som man kan låna mjöl av! 
Tack Claudia <3

Så det blev bullbak iaf, knutts första på riktigt. Han va så duktig!




I mina ögon är det de finaste bullarna någonsin <3


Goda var dem också :)
Så om det känns som jordbävning imorgon så behöver ni inte vara oroliga, det är bara jag som rullar fram ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0