Morsdag.

Sitter och väntar på att min hane ska komma hem.

Han va så himla gullig i morse min älskling. Jag fick världens sovmorgon! Vaknade vid tolv! Så skönt!
Då tog vi ungarna i vagnen och gick och röstade. Himla mysigt med promenad hela familjen.
Sen åkte robin till garaget och jag tog ungarna och åkte in till stan!
Trots en väldigt grinig knutt så var det ändå en trevlig morsdag. 
Vi åt KORV! Haha! Det äter vi typ varje dag. Blir så när ungarna älskar det ;)
Och så hade Alex köpt tårta :)
Mums!

Imorgon måste jag till vc med knutt. Han har ont i sitt öra :( stackars liten.. Det förklarar ju hans grinighet lite.. Han brukar ju bli väldigt grinig då.. :/

Nu ska jag plocka lite i hemmet tills min älskling kommer hem. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0