Lösningen.

Nej. Jag mår inte så bra. Jag är trött, arg, ledsen.. Och det kanske är lite förståligt om man tänker efter.
Och jag är inte ensam. Vi är två här. Tyvärr går vi lite om varandra i det. 
Men imorgon kommer förhoppningsvis första delen av lösningen. Och i veckan hoppas jag att resten kommer. Så vi kan bli vi igen, som vi brukar vara.
För när man inte är sig själv så är det inte lätt.
Men ännu en gång så klarar vi det tillsammans. 

Vi har lovat i nöd och lust och ibland, som nu, är det nöd. Och då gör vi det tillsammans.

Vet inte vad jag skulle göra utan min älskade hane, han är bäst!
Inte många som ställer upp så som han gör! <3



Fartränder? ;)


Putte tar snyggaste selfiesarna ;)

/M 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0