Samtal.

Blir ett kort inlägg. Måste sova lite.

Samtalet med tjejerna gick bra. Jag lyssnade och försökte analysera mest. Försökte förstå. Mycket tankar som snurrade. Och det får det väl göra. Dock inte imorgon.
Jag fick svar på vissa frågor och vissa frågor förblir väl kanske obesvarade, eller så kommer svaret kanske efter hand. Den som lever får se helt enkelt.
Jag kanske borde ha sagt mer? Men vad? Vi tänker ju ändå i slutändan ganska så lika ändå, men vissa är snabbare i tungan än vad jag är och snor orden från mig innan jag hinner kasta ut mig dem, så jag fick ju ändå mina svar. 
Där fick jag för att jag är lite trögtänkt ;)

Nu lägger jag det bakom mig ett dygn. Fokusera, fokuration mina vänner! Imorgon går det bättre! 
Eller är det som johan säger? Överanalyserar jag så mycket så jag egentligen kanske bara borde släppa allt och inte tänka alls?
På sätt och vis har han nog rätt. Det är ju just det jag gör när det går bra, när jag gör rätt, då tänker jag inte. Jag bara kör. Jag bara är.

Fokuration fokuration girls! Som vi sa en gång in the ghetto när vi va snygga som få!

Nä, godnatt för tusan!


Har jag sagt att jag har sötaste grannarna i världen? <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0