Nervös.

Jag är så nervös så jag vill spy. Imorgon gäller det..
Jag lovar att jag kommer göra så mycket slarvfel bara för att jag kommer vara så nervös. Bara att hoppas på att jag får någon bra som ska bedöma mig. Någon som kan ha lite förståelse för nervositet och att man inte känner bilen.

Bara jag inte får en bitter människa som redan innan har bestämt sig för att jag ska kuggas..

Och hoppas verkligen att legitimationen funkar. Får sånt magknip.

Måste försöka sova nu så jag orkar imorgon!


Tycker det är lika kul varje gång jag kollar bilder på min mobil och upptäcker att sonen har lånat den :) 
Denna gång var det massa bilder på hans och lillasysters fossingar ;) 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0