Lördag!

Igår var det fredag och jag sov bort hela dagen! Sjukt skönt, det behövde jag!
Sen var det hockey på kvällen!
Tyvärr så blev det ju förlust så nu är det slutspelat för säsongen. Men det var en väldigt bra match! Satt på nålar hela sista perioden! 
Hoppas de fortsätter spela bra nästa säsong också! Och förhoppningsvis så har knutt lugnat ner sig lite så vi kan ta med honom :)



Idag blir det städning nu på fm. Sen tänkte jag ta mina kottar och gå ut. Hoppas det slutar blåsa lite bara. Just nu är det typ storm.
Ska hjälpa lillasyster med plugget också när hon kommer hem. Robin jobbar..

Massa funderingar som cirkulerar just nu. Men det får vi ta ikväll kanske.

Puss på lördagar och prutt på lego som gör satans ont under foten :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0