Hopplöst.

Ja, just nu känns livet ganska hopplöst. 
Jag har så mycket jag vill göra, men så lite jag får. 
Funderar på att sälja bilen och köpa en ny.
Jag har ont. 
Jag vill ta tag i mitt kaos till hem, men kan inte lyfta, inte dammsuga.
Jag gjorde så mycket i helgen så det blev tokigt..


Så ser det ut för er som undrar..

Jag vill jobba, men det får jag inte.
Jag vill slå min syster, men det vore dumt, just nu är hon starkare än mig..
Jag vill läka, men finns inget jag kan göra för att skynda på det..

Fast egentligen är det väl dumt att gnälla.
Robin är och pratar med sin nya chef just nu. Sen ville han ta tag i hemmet när han kommer hem.
Imorgon får jag hem ett stort paket jag har beställt.

Jag skulle ju kunna gnälla om att jag bara har 7kr på mitt konto också, det vore ingen lögn. Fast det vore lite onödigt. Slantarna finns ju på annat konto ;)
Jag skulle kunna gnälla om att håret är förjävligt efter blekningen igår, men är det hela världen? Jorden snurrar fast jag är påskpyntad i håret..

Nä nu har jag gnällt klart!
Tjoflöjt mina vänner!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0