Hopp!

Idag får det bära eller brista, så är det bara. Blir det som förra gången så ger jag upp.. Fast nu ljög jag. Blir det som förra gången så överklagar jag!
Skulle ju inte förvåna mig om jag är en av alla de små stackarna som hamnar i kläm.. Men whaaaat to do? Cry me a river!

Igår tog jag en promenad med barnen till Willys. Så sjukt skönt! Vi köpte smörgås och satte oss i gräset och åt.
Sen fick vi sällskap av elin på vägen hem i solnedgången! :)



Nu ska jag hoppa in i duschen. Har en liten kille som står och hoppar och skriker efter sin Oiiveeji! ;)
Bäst att skynda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0