Fy..

..fan! Vilken natt! Barnen gallskrek så fort vi la in dem i deras rum.
Vid ett gav vi upp, la knutt i vår säng och satte upp resesängen åt lillan i vårt rum. Men inte ville hon sova för det.. Knutt somnade iaf.. Efter två timmar.
Och inte sov de på dagen igår heller och inte natten till igår. Så de hade inte sovit för mycket heller..

Funderar starkt på att avboka körningen på torsdag om det ska vara såhär. För jag funkar verkligen inte i huvudet när jag inte får sova.. :/

Nu ska jag försöka vakna och sen ut och köra.


Jag och frugan hade en rolig kväll igår :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0