Underbara.

Det blev en väldigt bra dag ändå idag. Fick hur mycket som helst gjort!

Vi är så lyckligt lottade som har så mycket underbara människor runt oss!
Det gör allt så mycket lättare.


Idag hade jag mamma och svärfar som hjälpte mig nere på kollo. 
Mycket trevligt! Och sjukt mycket fick vi bort
Blev ett stort lass till återvinningen!






Hann även med en mysig fika med familjen på em <3




Och har jag sagt att jag har världens underbaraste hane?
Han är så sjukt bra som tar hand om barnen och hemmet!


Min kärlek <3


Hade även finbesök av lilla pappa idag, det var roligt :) 
Man saknar ju sin lilla pappa när han bor så långt bort! <3

Nu ska jag duscha och äta, imorgon kör vi igen :)


Kommentarer
Yster

Jag ser minsann glitterrostapeten! :-D

Svar: Haha jaa! Den UNDERBARA bling bling tapeten <3
Maliin

2014-06-30 @ 23:33:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0