Sömnlöst.

Men inte frivilligt kanske. Tror att knutt vaknar när som helst. Och så har jag ont. Men inte jätte ont iofs. Kanske lite mycket tankar som snurrar också.

Ja. Allt ordnar sig. Men när? Hur?
Jag försöker hitta motivationen för att fixa de sista små bitarna. Men just nu känns den långt borta. 
Troligen blir det bättre efter att jag tar bort tejpen om några dagar, då släpper den värsta smärtan. Men fortfarande finns oron att det kanske inte läker. Tänk om det är materialet som kroppen inte vill ha. 
Men vore det inte konstigt att den accepterar det ena då? Men inte det andra?


Himla söt bild! Haha!
Man blir liksom glad av att se den :)

Satt och rensade lite i telen och hittade massa roliga bilder :)

Nu ska jag kanske försöka blunda lite. Imorgon blir kanske en stor dag, jag hoppas på det iaf :)

Natti natti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0