Sömn.

Gud vad sömn gör mycket för kropp och själ. Känner att efter de här veckorna kanske jag kan bli människa igen! På riktigt liksom. Som jag inte varit på så länge.
Jag spenderar ju 75% av dygnet sovandes och jag lovar, det behövs!

Just nu är jag inne i en dvala. Kroppen känns som tuggummi.. Helt avslappnad och seg. Ett tydligt tecken på att den ställer om sig och läker. Så härligt!

Ska ta min familj på promenad snart. Ska bara tvätta nyllet först. Va så trött igår så jag missade att tvätta bort sminket.
Och lite värktabletter. Det gör ont när det läker. 


Någon som är lite lik sin mor kanske? ;)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0