Sjukling :(

Gud vad jag har sovit! Gick och la mig tidigt igår och sov till typ två idag. Va ju uppe några gånger typ gick på toa och sa babajj till familjen imorse. Men annars sov jag. Riktigt skönt!
Och inte har jag ont heller. Känns som att det kanske kan gå bra den här gången! Hoppas! 

Men nu ikväll har knutt fått feber :( hoppas att den är över tills imorgon. Stackars liten! Så typiskt att han ska bli sjuk när vi ska ha roligt.. 
Håller tummarna för att det är över tills imorgon <3

Idag hittade även knutt den roliga appen :


Haha! Han är så söt ;)

Sitter just nu och kollar lite olika recept på saker. Blir nog lite bakning imorgon innan vi ska till svärfar som fyller år :)

Men nu ska naglarna målas :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0