Nervös.

Jag är så satans nervös. Inget mail om skolan den här veckan heller.. Känns inte bra. Känns inte som att jag kommer in. Va så himla konstig intervju. 

Annars går det i ett. Men tänkte att jag skulle försöka ta upp bloggen nu igen eftersom jag tagit bort min fb.
Va lite tvungen att göra det kände jag. Rensa i livet lite.



Inatt har vi lilla Lucas här :) mysigt!
Både Malin och Alex jobbar så han fick vara här och brorsan är hos faster :)
Längta redan till morgondagen när alla ungar vaknar! Bara lilla Michelle som saknas <3 och oliwer såklart!
Fan, jag kanske skulle starta dagis. För hur jobbigt det än är vissa dagar och hur trött jag än är och hur mycket jag än ibland bara känner att jag skulle kunna döda för lite ensamhet så älskar jag livet med ungarna! 
Vi har så himla roligt! 




Nu ska jag ta en dusch. (Woho, vi får använda badrummet fast det inte är klart) och sen ska jag hoppa i sängen och sluta mina blå. Så himla trött.

Natti natti!
/M 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0