Nervös.

Imorgon är det dags för op igen. Jag hoppas verkligen att det går bra den här gången! Men eftersom det blev lite tokigt sist så är jag ganska nervös nu.

Men något som ska bli skönt är ju att denna gången så sjukskriver jag mig, så att jag kan ha barnen på dagis så jag slipper göra några lyft. Jag kommer kunna vila hur mycket som helst. 
Det kommer bli så skönt, då kanske jag läker lite fortare. Men Gud vad jag kommer sakna mina små hela dagarna! <3 tur att det bara är två veckor!


Idag har varit en bra dag annars. 
Fm spenderades i soffan. Va så himla trött så jag satte på lite film åt ungarna och sen somnade jag.. Behövdes!
Sen åkte vi till Sandras kollo och myste med elin. Hon är hundvakt där. Det var roligt, men himla tomt utan Sandra och hennes knoddar.
Sen åkte vi hem och donade lite och efter middagen så åkte jag in till stan och tränade skrattmusklerna med sköna brudar, nämligen Eva, elenor, Tina och pörnill! (Se foton i tidigare inlägg)

Nu ligger jag i soffan och ska väl snart lägga mig i sängen och försöka sova. Upp kl fem för att hinna lämna barnen på dagis innan vi åker.. 


Tack för idag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0