Fredagen.

Blev en lugn dag idag.
Sov hela förmiddagen och bara slöade fram till strax efter tre. Då kom robin och hämtade mig och vi åkte och hämtade barnen på dagis :)

Knutt älskade apparna! Speciellt bamse! :)

Sen åkte vi och åt på Burger king och knutt hittade lite nya vänner i lekrummet så vi stannade en stund extra så han fick leka.

Efter lite shopping sen så åkte vi hem, knutt somnade på soffan och robin tog med sig Miranda på promenad ner till kollo. Själv tog jag fyra timmar på mig att städa badrummen, något som i vanliga fall hade tagit kanske 40 min.. Men jag tog det försiktigt och ansträngde mig inte. Och så använde jag ju bara en hand, då tar det lite tid :)

Lite glada nyheter om kollo då!
Det finns inget mögel och inget är ruttet! :D
Anledningen till att taket ser ut som det gör där inne är att det var ganska så tungt lastat på vinden!
Sjukt mycket bra saker fanns det! Grästrimmer, målarbänk, bräder och massa annat som vi kommer ha nytta av :)

Imorgon börjar vi röja där! Ska bli så kul! Hoppas bara att vädret håller!
Linnea skulle ta barnen så vi kan fixa. Himla tur att vi har henne<3 och barnen blir ju inte ledsna direkt ;)





Kärlek <3


Kommentarer
Yster

Bajskorv! Vi kanske ses, eller hörs idag över gången haha vi ska snart ut o tapetsera *asg* nåt måste man roa sig med när solen vägrar skina

Svar: Haha ja! Men så fint det blev :D idag ska vi ner och ta tag i gräset och lite mer ogräs ;)
Maliin

2014-06-28 @ 11:58:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0