Vikt.

Idag tog jag barnen och åkte till Eva och lekte. Super roligt! Lilla E lånade min fån som vanligt och tog massa bilder. Jätte fina bilder! (Kommer lägga upp dem i ett eget inlägg senare)

Men jag blir lite ledsen när jag kollar på bilderna. 
Jag va så glad, äntligen någon annan än jag som tar kort! Jag och barnen finns med på samma bilder utan att det är jag som tar!
Men när jag tittar på bilderna så ser det inte bra ut. Jag börjar verkligen se sjuk ut. Riktigt sjuk. 
Nu syns det verkligen att jag rasat i vikt. Och jag är rädd att det ska bli värre. Jag kämpar verkligen för att komma upp igen, men alla mediciner gör att jag bara går ner istället..


Det här är en bild där jag iaf ser lite "tjockare" ut.
Men det är inte jag! Jag ska väga lite över 60! Jag ska ha lite kurvor!

Huvudet ser för stort ut till kroppen och jag ser faktiskt sjuk ut.

Nu har jag gnällt klart. Nu ska jag äta något :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0