Tomhet.

Ligger i soffan och känner mig helt matt.  Jag är så trött, jag sover så dåligt. Längtar lite efter att få börja jobba och sova på dagarna. Jag sover så bra på dagarna. 

På lördag ska vi lägga om booben. Lite spänd på att se hur det läker. Men det känns ju bra iaf. Jag hoppas att det är det också. 

Och på söndag eller måndag får vi troligen en grävmaskin till kollo. Skönt, då slipper vi gräva själva.


Jag kan ju kanske inte yttra mig då, men tydligen är det lite jobbigt att gräva i "jorden" där ;) 


Mycket vackert måste jag säga ;)

Nehe, om man skulle göra sig klar och gå och lägga sig.

Natti natti mina vänner :)


Kommentarer
Anonym

jag är så jävla delicious!!

2014-07-04 @ 22:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0