Natt.

Det är Inte bra att inte kunna sova har jag kommit fram till.. Man blir så trött. 
Men tankarna snurrar. Inga dåliga tankar dock.
Tänker på framtiden. Att nu ordnar sig det mesta. Det känns bra.

Ja. Det har varit väldigt trögt nu ett tag, av förklarliga skäl. Okej. Det har varit ganska illa. Ganska jätte illa om jag ska vara ärlig. Men som alltid så tar vi oss genom det.
Inte helt själva. Utan alla er underbara som hjälpt oss så hade det inte gått.
Känner att jag behöver nog inte säga några namn. Det är få som ens vetat hur illa det varit, men som ändå hjälpt oss otroligt. 
Ventilerat, ställt upp med saker som kan verka så små, men som för oss varit ovärdeliga. 
Och vissa som ställt upp med stora saker fast de egentligen inte har kunnat kanske. (Min lilla pappa tex)
Ni är underbara. 

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0