Köra bil!

Eftersom jag är den perfekta frun (hmm?) så körde jag barnen i dagis imorse.
Gick jätte bra att lämna, inga problem!

Sen går jag ut och sätter mig i bilen och ska åka. Körde ju in på parkeringen så måste backa ut..
Sätter på mig bälte, lägger i backen, lägger ur handbromsen. Släpper kopplingen och ger lite gas.
Men biljäveln rör sig inte!!
Sitter och blir förbannad! Jag är ju jätte trött och ska hem och sova! Har inte tid!
Börjat svära.. Och sen kommer jag på vad felet är!

Om man ska ut och åka bil, då kan det vara bra att börja med att starta bilen XD 

Nu ska jag äntligen sova! Natti natti! (MorrnMorrn)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0