Irritation.

Vissa saker skriver man inte i en blogg. Och tur är väl det kan jag tycka.

Är så sjukt irriterad. Vill inte, men kan inte hjälpa det. Vet inte heller vad jag ska göra av det. Är det värt att ens nämna det?

Jag älskar när folk yttrar sig utan att tänka. Utan att kanske först rannsaka sig själv. 
Eller ser de helt enkelt inte vad de själva gör? Hör de inte hur de låter? 

Har fått räkna till tio både framåt och bakåt flera gånger nu för att inte koka över.
Ska nog sova lite nu och hoppas på att vakna på lite bättre humör. 

DEN veckan också. Gör ju inte saken bättre!

Gaaaah!! 

/BF


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0