Infektion och filmkväll.

Vaknade först i natt av sjuka feberfrossor. Sen vaknade jag av att jag hade lagt mig på mage och det gjorde sjukt ont i bröstet.
När jag vaknade i morse hade jag lika ont fortfarande. Kollade i spegeln och det var helt rött och kändes varmt. Ringde Gunnar direkt och han skrev ut en ny dunder kur med antibiotika. Så nu lär jag väl gå ner ännu mer i vikt.. Jag som var så glad att jag hade gått upp lite igen. Men men..

Åkte in till stan och träffade elin och fiwa på lite shopping. Sen åkte vi till Lotta och la om mitt bröst. Som tur är så är det nog inte lika illa som det känns. 
Men det var ju kul att det kunde få vara bra ett tag iaf.. Suck.

Sen ikväll har vi haft film mys! Aristocats, chirre, popcorn, godis och världens bästaste farmor! Lyckliga ungar har jag då ;)


Och det här är jag och Sandra enligt robin :

Undrar vad han syftade på?
Är det de otroligt stilrena hattarna?
De vackert böjda näbbarna?
De välformade ögonbrynen?

För det kan väl aldrig vara de otroligt perfekta bakdelarna som flyger över hela vägen när de vaggar fram?
Typ "we got it from our papa!" <3

Smaken är som baken, våra är breda och såååå läckra ;) 


Kommentarer
Yster

Men varför har de inga byxor?!?

2014-07-14 @ 20:29:06
Yster

Men varför har de inga byxor?!?

Svar: Eller så kanske det inte famns några som matchade hattarna? :O
Maliin

2014-07-14 @ 20:29:10
Yster

Men varför har de inga byxor?!?

Svar: Jo, för att du skulle behöva skriva tre kommentarer ;) haha! Men det är väl självklart?! Hur ska man annars kunna se de vackra gunget? De hade ju bara stoooora som döljde det annars ;)
Maliin

2014-07-14 @ 20:29:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0