Drömmar.

Hade en så sjuk dröm i natt.
Jag va på Arnö och någon bonde hade släppt ut alla sina djur där.
Massa grisar, hästar och kossor.
Alla kossamuar va helt galna och jagade folk! Speciellt de som hade kalvar. Och de hade sjukt långa horn!
Vi fick gömma oss i buskar och andra små krypin. Och vi ringde polisen flera gånger. 
Polisen hade bytt nr också nu hade de 11314. Tog ett tag i drömmen innan jag kom på det.


Jag har många gånger drömt om att zombies tar över värden och hotar mänskligheten.
Men kossor?! Hmm. Kanske har jag någonstans djupt inom mig en stor koskräck? 
Eller är det kanske ett tecken från ovan att man inte ska äta ko? Är kon kanske helig? 
Eller är kon en symbol för något annat? 

Mycket funderingar. Ska försöka finna svar i nästa dröm. Natti natti igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0