Beresta rövar!

Idag lyckades jag ju lura med mig min yster när jag skulle ner till kliniken igen.
Och tur är väl att hon är så lättlurad för det blev ju ganska trivsamt!

Paparazzi japaner, booben tuna, och möte med jesu(s). Vi har lärt oss nya korsningar, det är inte lätt att veta om man får åka eller inte när det är både rött och grönt! Och Sandra klappar så fint på mig när kopplingen låser sig! Och jag klappar ju fint på ratten när bromsen ligger på ;)

Och självklart blev det en liten shoppingtur på Ikea också! Med betoning på liten då.. Ikea i Linköping är inte roligt asso. Men lika bra var väl det, det blev ju inte så dyrt då :)


Det är ju tur att vi är snygga iaf! ;)
 
Helt slut efter många nätters jobb och ingen sömn på dagarna direkt. Men imorgon får jag sova en stund.

Hallelulia!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0