Barnens nynäs.

I söndags var vi ju på barnens nynäs. Jätte mysigt! 
Vi åkte alltid på det när jag var liten så känns lite roligt att nu kunna göra det med mina egna barn. Och roligare blir det för varje år! Snart är de så stora att de kan snickra och allt sånt som man kan få göra där :)


Knutt fick vara brandman för en stund <3


Vi åkte kärra efter traktorn. Miranda tyckte inte att det var så roligt att sitta stilla men knutt tjöt av glädje när traktorn gasade på ;)


Vi fikade i gräset <3


Vi kollade på utställningarna, lekte med djurstatyerna och klappade söta kultingar och får.
Sen avslutade vi dagen på nynäs med att köpa godis. Knutt fick sin favorit, godishalsband :)

En mycket trivsam dag!
Och sen åkte vi självklart hem och åt lite mer kakor! Och tröck i oss några isglassar i värmen ;)


Hur man får en bra bild på mina ungar?
Jo, det undrar jag med ;) men de är bra roliga iaf! Här bad jag dem le lite ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0