Torsdag.

Senaste dagarna har jag känt mig, trött, irriterad och bara inte orkat något. Kanske för att hormonerna håller på att försvinna?

Men här kommer bilderna från kalaset iaf :)


Tack Eva :)

Inte mycket har hänt. Fått flyttdatum men vet inte än när vi kan flytta. Beror på om vi lyckas fixa med hjälp och barnvakt. Men det löser vi!

Igår var jag på barnkliniken med knutt!
Det gick jätte bra och han var jätte duktig! 


Nu ska vi få en tid till dietisten som kanske kan ge oss några tips! 

Efter att vi varit på sjukhuset så skulle vi ha gått ner på stan och träffat Elin och fiwa.. Men då hände detta....


..skulle böja mig ner och ta upp sonen och då SPRACK BYXORNA!! Haha!
Så vi fick ta bussen direkt hem istället! 
Det blev lite kallt om rumpan :P

Roligaste var ju att jag tänkte på morgonen att jag skulle slänga byxorna sen på kvällen eftersom att de var så himla slitna.. De skulle bara få en sista dag ute i världen.. 
Ojoj så det kan gå!

Nu ska jag bädda ner mig och planera bakverk till dopet, blommor och servetter.

Var rädda om bakdelarna, man vet aldrig när de trillar ut ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0