Tillbaka!

Kan ju börja med en liten snabbförklaring på varför vi flyttade så hastigt.

Det var ju så att det först sas att vi skulle kunna komma in i nya lägenheten till nyår. Men renoveringen där ute har dragit ut på tiden och därför kommer vi inte in än.
Hur som helst. Eftersom att vi trodde att vi skulle kunna flytta redan då så gjorde vi en liten deal med de som ska flytta in i vår gamla lägenhet. De får vår diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare och får komma in tidigare så tapetserar de om överallt. Tinken förstörde ju tapeterna så mycket så vi blev tvugna att tapetsera överallt..
Skit bra deal för oss! Tapetsering är ju inte direkt jätte roligt med två barn..
Men eftersom att vi inte kom in i nya lägenheten nu så sa de att då fick vi tapetsera själva och fixa allt... 
Och eftersom vi inte har varken tiden eller pengarna till att fixa det så blev det att tömma lägenheten fort som bara den och så flyttade vi hem till Kenny och Vanessa. 

Där har ni anledningen :) 
Hört lite rykten om att folk trott att vi blivit vräkta men det stämmer inte. Lägenheten är fortfarande vår och jag har alla nycklar kvar, det var bara så att de andra skulle komma in och tapetsera ;)

Annars har det inte hänt så mycket. Vi har städat lägenheten och fixat.
Tack alla vänner som hjälpt oss med det! Ingen nämnd ingen glömd <3

Försökt att vara med ungarna så mycket som möjligt. Stor omställning för dem också det här..

Och idag var vi på kalas! Det var himlans trevligt :) och massa gott har jag tryckt i mig! Oj så tjock jag blev :D
Madde hade gjort en jätte fin tårta också! Tyvärr har jag inga bilder, men ska sno några sen så lägger jag upp :)
Min mobil dör ju bara om jag tar massa bilder.. Måste skaffa ny..

Aja, nu har ni fått en liten uppdatering iaf, så nu avslutar vi med lite bilder från veckan! 



Bloggas imorn då friends ;)


Kommentarer
Fiwa

Nae Malin ni blev vräkta... erkänn nU!!

Svar: Ah .. Okejrå! Det va så.. Grannarna tröttnade på att Robin skrek så mycket när jag slog honom ;)
Maliin

2014-01-13 @ 13:30:33
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0