Sova?

Har haft problem att få lillan att sova som hon brukar. Men ikväll hittade jag nog felet, magen. Så fort det var fixat så sov hon sött :)

Idag skulle jag ha jobbat 7-16. Men jag vaknade vid halv fyra och hade så satans ont i njurarna. Trodde att jag skulle dö. Lite febrig också så det fick bli att stanna hemma. Usch vilken ångest jag hade när jag ringde och sjukanmälde mig. 
Dels för att jag verkligen ville jobba och sen för att det är ju hopplöst att få in någon på morgonen en sån här dag så jag tror att de fick gå kort.. :(
Fast vet inte hur mycket nytta jag hade kunnat göra med tanke på att jag knappt kunde stå.. :/

Fick sova ordentligt idag och sen mådde jag lite bättre. Mjölken var slut så när Robin åkte och jobbade så tog jag barnen och gick och handlade lite sakta. Vanessa och Michelle följde med. Sen fick Michelle sova här. Fast hon är fortfarande vaken ;)






Knutt har tydligen lånat min mobil idag för jag hittade de här bilderna nyss ;)
Tycker ändå att han lyckats rätt bra med att fota, man ser ju att det är lillasyster tex ;) haha!
Skruttunge <3


Nu ska jag försöka sova. Svårt att slappna av när det gör ont ju. Hoppas de hittar något på röntgen sen så de kan ta bort det onda..

Natti natti vänner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0