Sov sött <3

Ikväll fick min älskade farmor somna in.. Jag och Elin åkte dit för att sitta en stund med henne och ta ett sista farväl. Tyvärr kom vi fem min försent. Men hon hade personal vid sin sida och hon hade somnat väldigt lugnt och stilla..

Hon var så vacker när hon låg där. Även om hon var väldigt mager och insjunken så såg hon så fridfull ut. Hon hade nästan som ett litet leende i mungipan och det var ett sånt lugn över rummet.
Tror att farfar var där och hämtade henne.
Tillsammans igen, älskade fina <3

Jag klappade om henne och sa allt det jag ville så jag känner ändå att jag fick mitt farväl, det känns bra, även om det fortfarande gör ont.

Men det känns skönt att veta att de är tillsammans igen. Och jag kommer alltid att ha mina fina minnen av farmor och farfar.
När de lekte med oss, farfar som visade oss ångmaskinen som var så spännande, farmor som alltid lagade tre olika maträtter för att vi ville ha olika.
Och farmors bakning. Ingen i världen kan slå min farmors kubbar eller rågkakor.
När farmor och farfar kom och hämtade mig efter skolan i gymnasiet för att jag ville baka pepparkakor.
Farmors alla örhängen som vi fick testa.

Jag har väldigt många fina minnen och det är jag glad för <3

Tungt hjärta.. Många tårar..

Vila i frid älskade farmor<3
Krama lilla farfar <3



Tack Eva för att du körde mig  <3




Kommentarer
Fiwa

<3

2014-01-21 @ 11:58:46
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0