Kärlek <3

Jag har avslutat min kväll på bästaste sätt. Bara massa mys med knutt <3
Först satt han i mitt knä och åt ostbågar och kollade på film. Sen gick vi och la oss i hans säng och myste till skönheten och odjuret tills han somnade. Så himla mysigt! Bästaste jag vet! <3


Annars så har jag fått väldigt mycket gjort idag. Fick sovmorgon eftersom att Robin gick med knutt till dagis. Sen fixade jag massa med flytten och dopet.
Sen gick jag och Miranda och hämtade knutt på dagis och gick vidare till stenkulla. Där mötte vi upp en tjej som jag köpte en vattenpipa av, hade ju lovat Tobbe att han skulle få en!
Och så mötte vi upp Madde och gick hem till Eva och fikade!

Sen när jag gick hem snöade det så mycket så att jag knappt såg vart jag gick! Helt sjukt! Då var jag glad att suffletterna på vagnen är så långa så att jag kan fälla ner dem över hela barnen!


Bild på vattenpipan i brist på annat ;)

Måste skärpa mig med att ta bilder! Och jag måste skaffa ny tele snart!

Nu ska jag sussa så jag orkar åka pulka imorgon :)

Natti natti folket :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0