Tjoho!

Tänker att jag slänger in några rader nu när jag ändå bara sitter i bussen på vägen till halkan! 
Lite småtrött efter helgen. Det har varit fullt upp och ändå är vi inte klara. 
Att det kan vara så mycket att göra?! 
Långt har vi kommit iaf och nu får det vänta tills jag har klarat skrivningen för körkortet för jag måste verkligen plugga. 

Idag ska jag ha sjukt kul! Hoppas jag iaf! Alla säger ju att halkan ska vara det roligaste ;) sen hoppas jag att jag ska orka sätta igång med plugget ikväll. Gick ju upp fem så lär ju vara ganska trött.. Men kanske kolla lite filmer iaf :)

Nu håller jag er uppdaterade (y)


Ungarna älskar ungarna <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0