Slantar.

Jag hatar det här med slantar hit och slantar dit. Speciellt som nu ikväll när jag suttit och betalat räkningar.. Det svider ju inte så lite att betala en hyra på 16000... Tur att det bara va en gång ;)

Dagen blev ju inte riktigt som planerat. 
Det blev inget prat med tjejerna eftersom jag mitt pucko hade tagit fel på min körtid...

Körlektionen gick ju skit rent sagt.. Inte alls bra. Måste köra allt jag kan nu innan onsdag. Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag kommer lyckas. Själva körningen går ju hur bra som helst. Men när det kommer till lite parkeringar osv så blir det jobbigt. 
Kan ju inte göra mer än att göra mitt bästa så det är väl bara att försöka.
Känner mig både redo och inte.. 

Jobbet ikväll gick bra. Men jag känner verkligen att jag vill börja plugga nu. Jag vill inte jobba mer inom vården på det här sättet. Jag vill mer!
Jag älskar mitt jobb. Men det är ändå inte helt hundra. Känner mig inte helt hemma.



Söta killar som var väldigt glada att se varandra igen efter nästan 6månader <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0