Hjärta.

Mammas älskling. 
Jag älskar att knutt har börjat krypa upp i vår säng på nätterna om han vaknar.
Det är så himla mysigt! Jag sover ju iofs väldigt dåligt när han sover med oss. Han rör sig mycket och det blir väldigt trångt. Men det är så värt det för att få snusa på honom en stund <3



Renovering.
Det går sakta men säkert framåt. 
Hoppas på att bli klar den här veckan. Iaf med ena enden av lägenheten.
Usch vilken tid det tar!



Ni får nog räkna med så här dålig uppdatering ett tag. Som ni ser så har jag ju lite att göra ;)

Tjing tjing :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0