Pappsen.

Sitter i Sthlm hos pappa nu. Jag och ungarna ska vara här hela helgen medan robin är hemma och jobbar.

Operationen gick bra. Hoppas att läkningen går lika bra nu! Håller tummarna. Orkar inte med mer skit nu! 
Speciellt inte eftersom det är jul och nyår.

Jag är så fruktansvärt trött nu. Ont har jag också. Men tröttheten är nog värst. 
Ska lägga mig tidigt så jag kanske är lite piggare imorgon. 

Och hoppas jag mår mycket bättre till måndag och tisdag när vi ska göra allt godis och laga all mat. 
Längtar till jul! Det kommer bli så mysigt! Allt gott, tomten som kommer med massa paket och familjen samlad. Även om det kommer saknas många. Men jag är glad för det lilla :)

Nu ska jag proppa i mig lite morfin och slänga mig i sängen :) natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0