Mini jul.

Nej, det går åt fanders och hans moster med bloggen! Men nu känner jag lite att jag måste. På torsdag är det ju äntligen dax :D
Längtat sen augusti. Håll alla tummar och tår för mig nu vänner! Det här måste gå bra! 


Idag hade vi mini jul. Det var jätte mysigt! Malin och Alex, Madde och Niklas och Eva va här med alla ungar. 
Vi åt tomtegröt och skinksnörgås, öppnade paket och myste. Och sen fikade vi lite. 
Robin blev helt överlycklig när vi fick behålla testerna av maddes goda cheesecake ;) 
 
Tyvärr blev det inte så bra bilder från kvällen, så känner att vi skiter nästan i dem.
Men jag har fått förfrågan om att lägga upp lite bilder på mitt hem nu i juletid, så det ska jag göra! Ska bara ta en dusch först :)

Hörs snart :)



Okej, en liten bild då! Eva läser knutts nya bok :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0