Helgen.

Det var en jätte mysig helg hos pappa. Så tacksam för att vi fick komma dit och jag fick avlastning. Har kunnat sovit och vilat ordentligt. Behövs nu när det gör ont. Man blir ju jätte trött av det!


Pumpan och morfar tog en tupplur <3


Nu sitter jag i soffan, eller snarare ligger kanske. Barnen sover och jag ska snart också sova. Hoppas på att vara pigg och glad imorgon så jag orkar göra allt godis till julafton. 
Tänkte sätta mig nu och kolla så jag har allt hemma. 


Ibland är det skönt att bara vara...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0