Natt.

Klockan är fyra och jag har ont. Riktigt ont. Längtar tills i em. Ny operation och nya möjligheter. Fast att det ska bli bra känns väldigt långt borta.. 
Men jag håller hoppet uppe.

Det blev lite paus i bloggandet. Jag va så himla trött efter helgen. Sov ju knappt nått. Men nu har jag sovit lite iaf och känner mig laddad för sista nätterna. 
Fredag morgon går jag av och då ska jag bara njuta av ledighet och en hel vecka med mina små älsklingar!
Helt sjukt vad jag saknar mina barn när jag jobbar! Jag träffar dem ju inte då knappt.
När jag kommer hem från jobbet är de redan på dagis. När de kommer hem runt fem så äter vi och sen är det ju bara dusch och sen ska de sova. Hinner ju aldrig mysa eller leka. Men nu får vi en hel vecka <3

Lite bilder från igår när jag och pumpan va ute hos Evas mamma :)






Nu ska jag baka bröd.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0