Morgon.

Ja jag vet. Sjukt dåligt uppdaterat. Jag har bara varit så tankad på energi. Och när jag inte var det så drog vi igång en storstädning och hur kul är det är läsa om på en skala?
Vet iofs inte om detta inlägg blir så mycket roligare. Mitt liv är ganska händelselöst just nu. Men nu ska jag ha ungarna hemma hela veckan så nu kanske det händer lite skoj :)

Idag ska vi leka med elenor, Michelle och Vanessa :) och det ösregnar så jag hoppas att vi ska kunna hoppa i lite pölar sen :D

Ska nog slänga ihop lite trolldeg också! Kan vara roligt för barnen :) och för mig! Haha!





Älskar att min son tar min mobil och tar kort när vi sover.. Eller jag sover då! 
Det finns så mycket roligt att kolla på på mobilen då ;)


Och på tal om barn! Fick nyss veta att "namnlös" väntar en liten tös!! :D så himla roligt! Blev så lycklig!!
Vi ska ju inte ha fler ungar just nu, även om vi skulle vilja. Det funkar ju inte. Så jag lever lite på hennes mage istället!
Hoppade av glädje när hon ringde :D

(Namnlös eftersom hon själv inte gått ut med det än;))

Nu ska jag ringa lilla pappa och sen rasta Fido lite :) 


Spillde stearin på min finaste T-shirt :( 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0